Tanken er, at alle foreninger selv skal lægge begivenheder ind i kalenderen.
Det kræver dog, at du (foreningen) har en GOOGLE-konto.
Hvis du allerede har en GOOGLE-konto.
1. Så skal du sende en mail til hindsholmkalenderen@gmail.com og meddele, at du gerne vil have adgang til Hindsholmkalenderen.
2. Du vil så blive oprettet som bruger og modtager flg. mail fra “Google-teamet” på din gmail:—————————————————————————————————————————————–
Hej DIN EMAILADRESSE.
Vi skriver til dig for at lade dig vide, at hindsholmkalenderen.dk har givet dig adgang til redigere begivenheder på Google-kalenderen www.hindsholmkalenderen.dk
Vi har automatisk tilføjet denne kalender til din Google Kalender-konto. Du kan skjule eller fuldstændigt fjerne denne kalender på et hvilket som helst tidspunkt
————————————————————————————————————————————–
3. Når du igen åbner din Google-kalender på din PC, vil Hindsholmkalenderen nu fremgå over listen over “Andre kalendere” – og du kan straks gå igang med at lægge begivenheder ind i kalenderen.
Aktiviteter, der ønskes delt via Hindsholmkalenderen, skal oprettes i denne kalender. Du kan naturligvis fortsat oprette personlige aktiviteter i din egen kalender. Hvis du i din Googlekalender markerer både din egen kalender og Hindsholmkalenderen vises både din egne aktiviteter og ALLE aktiviteter, der er lagt ind i den fælles kalender.
Tryk på knappen herunder og se, hvordan du opretter en aktivitet i kalenderen.
Hvis du IKKE har en GOOGLE-konto.
1. Du kan oprette en konto (søg “Google-konto”) og så bliver du ledt igennem processen. Du SKAL have en Google-konto og en gmail-adresse for at kunne anvende GOOGLE’s kalender. Når du har oprettet kontoen, følger du blot anvisningen i forrige afsnit (Hvis du allerede har en GOOGLE-konto).
Tryk på knappen herunder og se, hvordan du opretter en Google-konto.
Hvis du render ind i problemer, så send en mail til hindsholmkalenderen@gmail.com – og bed om at blive ringet op.